Omg look at the stars!

Vanlig äckellördag = typ no time för hästarna o en jävla massa sadling av o på o massa stallgöra! Men tog mig en liten tur på Cindy i alla fall på det största gräs-gärdet, hon var hmm... pigg haha ;)

Har även ryckt, tvättat (ca 3 ggr) och knoppat Mandela, tog typ 100 år! Men gullig blev han i alla fall ;)
Så jobbar imorgon istället och sedan på kvällen kommer Linda och hämtar mig och så åker vi till Athlone. Där blir det partyparty eftersom ALLA flyttar in då. Alla mina fina vänner och några som jag inte har träffat på snart ett år! Omg kommer bli good crack!!

Avslutade dagen med moovienight med Sanna, Marie o Lara och sedan kollade på det galet stjärnklara himlen. Såg ett stjärnfall, tror det var det första i mitt liv faktiskt! Men nu blir det sova, godnatt!!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0