Please make it go away...!

Japp igår kände jag mig mycket bättre vilket då alla på denna gård började försöka tvinga i mig det som kallas mat! Så jag lyckades (det är väldigt svårt o äta när du inte har någon aptit, alls) ett halvt digistivekex till frukost, till lunch en kopp soppa och till kvällsmat ca 2 eller 3 skedar yoghurt. Vilket resulterade i sjuka kramper i magen resten av natten och hela förmiddagen. Kul!

Borde nog kanske lyssna på doktorn och vänta tills alla baskilusker är borta och sedan börja äta. Men hur fan kan man överleva utan mat i 10 dagar hallå?!? Tydligen bör man vara kapabel till det i alla fall... Evelyn sa att hon skulle bryta sig in på sjukhuset och sno några droppåsar och hela ställningen och allt till mig! Sanna letar febrilt efter blåbär, och om hon inte hittar det tror jag hon hotar något till livet tills de kör henne till Tescos så hon kan köpa det!  Hon ska nämligen laga blåbärssoppa till mig. Men vad är det här för land? Hur i hela världen kan man klara sig utan blåbärssoppa? Det är ju så sjukt gott och funkar sjukt bra när du är sjuk! Vill inte ens tänka på hur mycket av denna dryck/kind of food som jag konsumerade under mina tre år på Lillerudsgymnasiet!!!

Men i alla fall, mitt hår är äckel, verkligen! Kanske för att jag spenderat 4 dagar endast liggande i en säng, att jag är sjuk (du ser direkt på mitt hår om jag är sjuk) pluuus att jag inte tvättat det på... eeh kommer faktiskt inte ihåg sist, 5 dagar? Så ska försöka göra mig ett försök att duscha. Nu är det såhär att jag har sjukt mycket hår som tar sjukt lång tid att tvätta, vilket resulterar i sjukt lång tid i duschen. Och jag har inte så mycket energi att jag klarar av att vara i stående läge en längre stund. Och sittande känns väldigt.. hmm... trångt?!? Sjukt liten dusch, får väl försöka mitt bästa, om jag blir för dåsig för jag väl stappla ut och ta en paus på toagolvet eller något, låter som en plan!!
Take to u soon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0