SÅ mycket att berätta!!

Okej, jag börjar med efter jobbet i går kväll! Ska precis hoppa in i duschen o siktat på en mys kväll i sängen, när Ev o Amelie stormar in och frågar om jag vill med på rugby. Så tillslut blev det i alla fall jag, Lara o Ev som kollade när Aaron o Rory spelade. Var faktiskt häftigt! Därefter åkte vi tillbaka till gården och hämtade upp Marie och åkte till en söt liten pub (någonstans?!?!) och träffade Becky, Aisling, Sarah och en till som jag inte kommer ihåg namnet på. Chillade där och tog en drink, och sedan blev det helt plötsligt nattklubb i Tullamore efter att ha släppt av Lara på gården igen (det var ju faktiskt hennes första dag, inte konstigt att hon var trött)
Kan inte säga mer än galet med dans, shottar, snygga glasögon, visselpipor, godis, whiskey, ännu mera dans och avslutningsvis tjocka sig på Super Marcs! Lagomt snyggt att jag och Aisling hade mustache och ett enda stort ögonbryn av Beckys vackra målarkunskaper. Helt enkelt crazy!!

Så denna planerade sova-tidigt-dag slutade med att komma hem 4 på morgonen till en säng som redan var fylld av en liten tjock beagle called Polly. Hon hade verkligen tagit för sig av kudden om man säger så hahahah!!

Sam på Dunmore, jag på Killy, Lara på Sully och Miriam på Crunchie var i alla fall ute på en cross country/hack på förmiddagen! Hoppade några småhinder med Killy, några små stockar, vattenhinder och upphopp. Han var så duktig! Cindy hade en dålig dag så det var inte det bästa ridpass om man säger så, men man kan inte alltid vara på topp! :)

SÅ IDAG då, då var vi ute på x-country igen, Sam på Dunmore, jag på Rupert, Lara på Rio och Miriam på Cherokee! Och jag hade min första riktiga x-contry lektion i hela mitt liv. Hoppade dock bara de små hindret med jag är nöjd, har hoppad olika sorters stockar, nedhopp, upphopp, vatten, u know! Och Rupie är ju bara för söt alltså! :)

Sedan red jag Kilanmonjaro, Lara Mandela och Sam Wilma på utebanan. Så Sam hade ridlektion för oss samtidigt som han red själv. Slutade med att vi hoppade två småhinder, och Killy var bara sååå duktig, lillebäbis! Han är ju för söt bara hehehe :)
Efter våra hopp så hoppade Sam Wilma och de var uppe i slutet på 1.45 oxer. Den mannen är helt galen hahah! Och hästen är ännu galnare ;) But I like it. Och det hoppade Wilma med lätthet liksom! Hon kanske blir nästa Akalina (Sams gamla tävlingshäst, hoppar 1.60 utan svårighet)

OKEJ, det var ett långt inlägg med massa snack, men nu vet ni, två riktigt händelserika dagar/natt! :D
Så ska ta på en film nu och sova!!
Juuuuste, fick paket från mamma idag, dipp, lite godis och sen knappar till kavajen (har tappat två)! Och hon skickade det IGÅR, kan ni fatta hur fort det kom fram! hihihi!!


PUSSSSAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0