seg.se

Befann mig vid tullamore hospital 10.30 idag! Normalt sett ska man ta kölapp men apparaten funkade inte. Men lät 3 tanter gå före mig eftersom de var där först, sedan kom en fjärde tant o bara trängde sig före. Därefter så gick warfrain-läkaren bara iväg, och då var det bara jag o ca 4 pers kvar i det väntrummet. Jag känner mig väldigt bortglömd efter 2 timmars väntan så går upp till barnmotagningen som ringer ner till nedevåningen igen. Läkaren sa att hon inte sett mig?!?! Och hur många 18 åriga tjejer var det där då? EN! Jag var DEN ENDA! Hmmm wierd! Fick i alla fall göra blodprovet på barnmotagningen ist, men fick sedan vänta mer än 2 timmar på provsvar. Men de var snälla så jag fick lunch i alla fall! Visade sig vara rätt okej blod så behövde ingen spruta i magen idag, bara ett piller!!

Fick åka hem efter ca 5 timmar, med äcklig huvudvärk. Sätter på gilmore girls och tänkte tröstäta nutella men inser att allt är borta, Lara hade nallat all min nutella och ställt tbks en tom burk. Tack! Skällde lite på henne och hon sa att hon trodde att den var för alla. Även fast ja o Sanna verkligen har förklarat att nästan all mat är bara o ta, men allt som är sött får man köpa själv. Har i alla fall gömt undan mina kakor o sådär i min godisgömma för de har hon också varit o nallat av!!

Käkade i alla fall (för mycket) chips, marabou mjölkchoklad o peanuts och kollade på film med två alvedon i kroppen i ca 2 timmar då Sanna kom in och hämtade mig. Mådde superbra och ingen värk i benet ens (tack alvedon). Så ja, Sanna o Jeremy lagade pasta o tomatsås o vitlöksbröd, MUUUMS! Sedan hade jag skype date med mammi (btw så ljög ja lite igår, skypade inte med pappa 1,5 timme utan 2,5 timme :O ) och det var härligt! Därefter gick ja ut till stallet en sväng o kollade när Sanna borstade på Twix och gossade med kisse bäbisen! Och in igen och skypa med Yummie!

Måste bara tillägga att alla tanter på sjukhuset was going crazy med lila, alla hade något lila på sig, o då menar jag alla. och det var många taner där. vissa hade både lila byxor och tröja, helt vilda. är det den nya höstfärgen eller vadå? i alla fall i tanternas värld...!

Så nu ska jag kolla klart på avsnittet av Gilmore girls och sedan sova, doktorn 11 imorn igen ><

PUUUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0