Stones taught me to fly

Love, it taught me to lie
Life,
it taught me to die
So it's not hard to fall

Drogmusik för tillfället äääääär *trummvirvel*
Cannonball- Damien Rice
The A Team- Ed Sheeran
It Girl- Jason Derulo
Good Life- One Republic
Lighters-Bad Meets Evil, Bruno Mars
The Man Who Can´t Be Moved- The Script

Men mest de två översta, dreeeeeggel!!

Huvudvärken håller i sig fortfarande, mmmm skönt! Ska nog kanske ta mig upp ur sängen och försöka fräsha till mig lite grann åtminstonne för mitt efterlängtande (sjuklig sarkasm) sjukhusbesök på ca 500 år!! Kanske borde skynda på lite och gå ut till stallet en sväng (jag vet att jag inte får gå, men bara kort) och gosssa lite med kisse-ungen Garfield. För han är ju det gulligaste på denna jord liksom! Hmm låter som en bra idé, han kanske kan trolla bort min huvudvärk med sina magiska tassar! Hörs senare.

PUSSSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0