Trött människa, eh ja!

Japp, måste säga att jag varit sjukt oeffektiv idag! Men vad gör det, det regnade faktiskt, verkligen kräkregnade, hela dagen fram tills nu sista timmarna typ! Och så har jag gosat massa med våran lilla kissemiss, som somnade i mitt knä. Och hur kan man lyfta iväg denna söte skapelse då liksom??!!

Anyway så red jag en sväng på Aussie i ridhuset, var väl inte det bästa direkt, men bättre än förra gången haha!!
Killy därimot gick verkligen super idag, och avslutade med några språng då Ev hade lite hopplektion för sin syster. Inget märkvärdigt, bara ett kryss och ett rätuppstående med sockerbitar. Han är så söt, verkligen! Men är för tillfället lite för stor för sig själv (tror han är en pungråtta!!!) och ibland kan det vara svårt att få med sig alla fyra benen hahah!


Så nu ska jag chilla en stund, duscha o fixa mig och sen kommer Linda och hämtar mig och ikväll kommer bli azum Woop Woop!! Hörs imorn!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0