busigt... typ

japp mitt lilla beslut jag fattade igår kväll är väl inte det bästa, men det är ju inte så att jag kommer att dö? Nej eftersom den där äckliga blod-medicinen som ja tagit i 4,5 månad tog slut och att jag var tvungen att köpa en ny burk (på 100 piller) för ca 2 veckor. 

1#orkar inte köpa dem
2#väldigt ohällsosamt för kroppen
3#har redan för tunnt blod, vad i hela friden ska de ge blodförtunnande till en sådan person....
4#jag har redan ätit i över 4 månader som var själva planen. bara det att de svenska läkarna inte tycker att månaden jag åt medicinen på Irland räknades (snacka om diskriminering mot landet, hallå, det är exakt samma medicin, bara att det heter Waran på svenska och Warfarin på engelska... idioter....)

så egentligen har jag inte brytit mot några "regler" eller vafan man ska kalla det, eftersom jag ätit i 2 veckor mer än jag skulle. fuck them. fett jobbigt och passa upp och ta de där äckliga pillren varje dag.
så nu kan ja goes crazy igen för har inte lika stor risk för ofrivillig blödning. hehe!

värsta jävla texten om några små blåa jävla piller. haha orka!

nu ska jag åka upp och rida lilla hästen, och ikväll blir det pppppparty i karlstad med bästa människorna!! LÄNGTAR, Ååååååååh!!

PUSSSA!
tänk om jag hade varit kvar på irland med de här fina människorna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0