oj va dålig uppdatering

vet inte ens när jag bloggade senast! 

I onsdags red jag på Mojje för första gången sedan han var typ 3, gullehästen! men han är ju mer vild än tam liksom ehheheh!!
Igår spenderades i stallet på förmiddagen (var ledig woop woop) och jag red på Caiprinhia som var superspooky och Angel som var piggast i världen! Dax att börja röra på fläsket, är ovan vid att rida ordentligt nu.
Sen åka till Örebro, trött som skit. Blev i alla fall en tröja, underkläder och örhänge och sedan tråkigare (men nödvändiga) saker som gardiner, matta, toasitts (eftersom ja på något sätt spräckt min tillfälliga plast-stol) och massa andra småsaker! Somnade gött man man säger så!

Långpass på jobbet idag, heem och trycka en ugnspotatis (waaay to fast) och sen upp till stallet för en tur med Cajpan o Andrea på Mojje. Sjukt kallt idag, hade dubbla långisar, ridbyxor och termos. 3 tröjor, väst och jacka. tjocka vantar. rånarluva och en fleecemössa under hjälmen. och det var bara typ 14 minus, hur ska jag överleva -25 liksom? Hur HAR jag överlevt sån kyla förut. omg.

nu blir det sova, trött som fan! jobb o sen kapten röd som avslutning!

PUSSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0