sjukis

yess är hemma från jobbet idag, har sån fruktansvärd huvudvärk och feber-svackor. cyklade i alla fall till sjukhuset imorse (efter att försökt komma upp från sängen i över 1 timme) och höll på att dö på kuppen. och dålig kondis har jag inte även då den är sämre än den borde. i alla fall sista gången att ta blodprov, så 20 februari är det över med denna äckliga medicin! woop wooop!!

sitter även o kollar på lite utlandsjobb, är faktiskt väldigt sugen på att sticka en sväng runt april, maj. galet sugen! åååååh vore så himla kul. menar inte att jag inte kan göra det senare, men vill inte rota ner mig för mycket så jag inte vill åka alls. ska nog ta och förbereda ett personligt brev asså, vore så jävla underbart!

var ute en sväng och köpte kattmat (15 kg, omg nu kissssar får ni käka hur mycket som helst) och sibylla och lite snaks. det är okej att tjocka sig när man är sjuk! Men såfort jag blir frisk måste jag ta tag i tränandet, på riktigt, såhär kan det inte fortsätta hehehe! måste hitta något pass som jag tycker är roligt, är givande för mig och som inte kräver för hård belastning på benet så jag blir alldeles för halt, men som ändå styrker upp det. någon som har något förslag...??

nu ska jag i alla fall kolla film, PUSSA!

Kommentarer
Postat av: Findus

simma och vattengympa är skoj och väldans bra för benet!

2012-02-09 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0