trött tjej

som somnade typ nio igår. sov i ca 12 timmar. göttkött!!

jobbet gick bra, och snabbt. och sen upp till stallet med mellanlandning hos andrea för lunch o ombyte. 
gulle angel hade sår i pannan, och var så att pannbandet förmodligen skulle skava så jag tog henne ut på en joggingruna ist. som bestod mer av skritt eftersom det är så mycket is kvar. och jävel va ja slet omkull mig en gång. rakt på vänster skinka. och satt mig ner under angel, som bara står och stirrar på mig haha! snelhest!
jag är så jävla trött nu igen, herregud hur mycket kan man sova. och hallå, jag är 19 år, inte 190 år liksom. borde vara ute o roa mig. men orkar inte. laddar för nästa helg ist hehehe!!

här kommer lite bilder som ja lovade iaf :)
PUSSSA!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Milla som kommenterar här: Beeeeecca!!! åh vilka fina hästar.. Grattiiiiiiis Becca!! Hästen säger, Iahhhaa

(ja munnen går i ett här)

:)

2012-02-27 @ 17:56:43
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0