2012

japp, galet. det är 2012 nu. fast egentligen är det inte konstigt. bara ett nytt år, men liksom inget speciellt. förutom en förhoppningsvis nyttigare vardag när allt julklapps-godis är slut. hitta något som jag gillar att träna och som jag kan utan att få ont i brutna benet. hoppas på en förbättring och hållbarhet hos Angel! bli grym på jobbet. och såklart have fun! men typ något sådant!

fick i alla fall en skön sovmorgon, städade o pysslade lite, kolla film och så kom Malin o Tobbe en sväng. sen iväg till bussen men inser att jag ej har ngn plånbok. men min snela mammi skjutsade upp mig till stallet istället och där blev det pyssel. ingen ridaktivitet pga först asamycket snö som det sedan kom regn över och bara 1/3 hästar med snösulor varav en enbart 2 brodd/sko. men har skurat krubbor o saltstenshållare och smörjt!

igår var i alla fall roligt, trerättersmiddag som bestod av: räkcoctail, oxfile med potatisgratäng, rotfrukter i ugn och sallad. och sist men inte minst. chockladpudding. här kommer några tråkbilder, isak har the movies and pics i sin kamera så!!










emm jodå...

en av alla failade raketbilder ;)


och sist men inte minst. the chocolate pudding. and the swedish flag!

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0