creation station

igår när jag och mamma var påväg till svartå för att hämta min lilla gosan-katt fick jag ett sms från jysk, min soffa hade kommit!! så var att sticka dit och frakta hem den lite hettsigt. med hjälp av lillebror och snäll granne så fick vi upp helvetet på tredje våninge, o fyfan va snygg! passade perfekt!!





inte så snygga bilder, bättre kommer en annan dag (orkade inte byta pbjektiv, därför sån nära haha!!)

men blev lite stressigt, och snällaste isak skjutsade mig till jobbet i alla fall! första dagen ute i drift i alla fall, vilket innebär att vi inte sitter i trainee längre. ingen coach, vi ska klara oss själva och det är inte okej att göra fel längre. läskit! men det gick helt okej faktiskt! 

idag så hämtade jag i alla fall min lilla darling, hon satt och mjaoade hela vägen men hon var så duktig. hon har fräst lite åt rasmus hela dagen, men de känner ju varandra och har bott tillsammans i massa år, så det blir nog bra snart :P

har även spenderat 6 timmar i stallet, fix och trix och så var veterinären där, sprutor till A, M och Joppe och dra ut en tand på C. Mojje & Jobbe blev även premiärklippta på halsen, de var så duktiga! 
Jag red på A & Andrea på M, som var så piggelin att han inte visste vart han skulle ta vägen. inte så bra underlag, men lite trav i alla fall. Angel var fin tjej! men trampade ner i värsta vattenhålet precis när ja skulle hoppa upp, så rida med dyngsur högerfot var sådär så att säga!!

Har ätit spagetti & köttfärssås med lillebror och mamma o nu blir det tvnördande!

PUSSSSA!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0