det där jobbet asså

kan ta kål på mig ibland. bara kunder idag som var dumma i huvudet! verkligen. migrän har jag. men unnar mig en soffkväll med snask! gott.

red på sötaste angel på förmiddagen, bara en mystur och andrea gick med cajpan. hon är ju bara för söt, lilla hästen! så ska försöka på lite mer seriös ridning med henne om underlaget är bättre till helgen! o jag är ju hästvakt from imorgon så blir en massa mys med dem små godingarna!! 

katterna är i alla fall lyckligaste att vara tillsammans. de hänger på varandra som små svansar, tvättar varandra, busar och gosar hela tiden. underbart! och det är så underbart att få ha min älskade lilla gosan här hemma hos mig, hon är ju trots allt min kissemiss!

malin o ja hade kvällsmys igår efter jobbet med mat, film, och massa massa snack! guld värt!

ledig imorn så blir stall för hela slanten och jobb i helgen istället! gött men ändå jobbigt haha!!

nu ska jag kolla lite på the voice sverige, vi höres gott folk!

PUSSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0