men tja!

har precis dragit en raggarrunda på stan, eller gjorde ett litet secret ärende! men utmanade mig själv med stadskörning in the big city karlskoga. har faktiskt inte kört "i en stad, alltså med massa människor o hets som rusar över gatan stup i ett" sedan jag gick på körskolan tror jag! men det gick bra, körde inte över någon och fick inget motorstop haha!

igår blev en skogstur i mörkret på angel, cajpan fick gå en promenad då hon fortf har mun-ont! Ska snart upp igen och då ska vi rida på alla tre. men vaknade faktiskt inatt och insåg att vi bara har 2 sadlar. antar att någon får vara barbacka haha!!

jag undrar starkt, hur kan två små söta katter stöka ner så himlans mycket, det är så skitigt hemma hos mig jämt! så dax att röja sen när jag kommer hem alltså, såhär kan man inte bo!!

Innan jag sticker måste jag bara slänga in att min fina fina vän Marielle aka Måria/Mordor whatever fyller HELA 20 år idag, det är helt craaaazy! Börjar man bli stor eller vad?!? Kan inte komma o fira dej men kan bjussa på lite najs pics!


inte alla som stört-blöder näsblod på krogen och får kyla ner med öl!!




liten marrie, nån av de första veckorna i ettan!!


naken tjej på skolfoto :o
skulle kunna goon forever, men det får räcka för denna gång!!

och att dokementera, det är det jag gör best!!

XoXo
Becca


Kommentarer
Postat av: Måria!

Hahaha tack så mycket finaste Beccs! :D <3

2012-01-15 @ 02:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0