shopping

spenderade en del av dagen med shopping i örebro med simon. han som hade förväntat sig en jobbig shoppingdag med en tjej slutade med att det var mer jag som fick dra ut han från affärerna haha! jag är inte som alla andra tjejer, är väldigt snabb hehe! fick i alla fall med mig ett par nya skor, handväska, scarf, kattsand och lite annat skit!
blev även en tur i panik-blåsten med sötaste angel och kompisarna caiprinhia och obsession! cajp var mer än nånsin på tårna kan man säga o joppe var också piggrädd! angel var mest coool hest!
fixat minilite för dressyrtävlingen imorn, gött faktiskt att jag jobbar o slipper vara funktionär, med tanke på att de håller på 8-20, omg!
så nu ska jag duscha, diska, packa ihop min nya väska inför imorn och sen soooova!
pusssa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0